You and I both

But often times those words get tangled up in lines
And the bright lights turn to night

Jason Mraz - You and I both
underbar låt:)

Skulle vilja ursäkta för att min blogg ser så äckligt glad och somrig ut för det är verkligen inte så jag känner mig är begravd i skolarbete. Helt seriöst, det är inte nådigt. Jag har 15 skoldagar kvar. femton. FEMTON!!!
Skönt, tänker ni, men det är fan inte skönt!!! Räknade idag att som jag vet nu, har jag 12 grejer kvar att göra i skolan. Och nej, det är inte 12 små glosförhör direkt utan det är liksom betygsgrundade grejer och jag bryter ihop.
Men snart (önsketänkande?) är jag klar med samhällsen och då är det bara att ta tag i franskan, smart som jag är sa jag att jag kunde göra provet imorn.. men de är lika att göra bort det.

Men, nu är det väl bara att återvända. Förlåt för extremt uttråkande inlägg och all sån shit men ni får ha överseende, eller inte läsa alls.. vore jag er skulle jag välja det sistnämnda men..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback