SM imorn :)

ohyes, imorn kl10 går flyget till sthlm, möter söder där nångång på eftermiddagen i kvartsfinal, då jävlar ska vi vinna!:)
Har dock lite panik över skolan, kommer missa så sjukt mycket nu de närmaste veckorna.. först när jag var i kramfors förrförra helgen, sen gbg förra helgen nu SM den här och vi åker tåg så jag missar på måndag också. Sen missar jag fredag och sen måndag och tisdag kring nästa helg och sen är ju typ skolan slut.. haha, menmen, jag får ligga i som satan när jag väl är hemma! Så ni får ursäkta ifall jag inte kommer vara så social innan skolan tar slut.. (mest troligt kommer jag nog va de ändå)

Faktiskt så borde jag skriva samhälls nu men de kommer.. Behövde inte spela lla liga så jag kunde plugga å de kändes rätt skönt, behövdes!
Fan. kom på att jag missade en jobbutbildning nästa helg också.

Men nu i helgen ska jag bara koppla bort allt såntdär å bara ha kul.. och vinna ;)

Men nu måste jag verkligen plugga! och packa.. hejs

Kommentarer
Postat av: erica

klart vi ska vinna! allt! =)

2008-05-08 @ 21:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback