I just had to..

.. ja, jag tror ni vet varför. allt för att inte plugga.

VEM
vem är i rummet med dig? hm, det finns typ inte rum brevid mig, men mamma står utanför
vem fick du sms av senast? micke
vem pratade du senast i telefon med? pappa
vems hus var du senast i? vårt eget?
vem sa du senast "jag älskar dig" till? vet inte.. haha
vem önskar du att du var med nu? nån trevlig


VAR
var är din telefon? ca 20cm från min vänstra hand
var är din mamma? 10m ifrån mig
var sover du? i min säng?
var fick du tag på tröjan du har på dig? haha jag har ingen tröja på mig;) (typ morgonrock från japan;p)
var åkte du senast bil? hem från träningen
var i ditt rum är du? är på pappas dator i hand arbetsrum..


VAD.
vad åt du senast? köttfärssås och spagetti.
vad drack du senast? vatten.
vad är det för färg på dina byxor? som sagt, har inga haha
vad är den närmaste saken som är blå? en sladd
vad har du på fötterna? tår.
vad är din favoritfärg? rosa
vad är din favorithemsida? facebook
vad hör du just nu? mammas röst


NÄR
när var senaste gången du tände ett ljus? och hur i hela friden ska jag komma ihåg det?
när träffade du din pappa senast? typ 5 minuter sen
när duschade du senast? typ en timma sen


HAR DU NÅGONSIN
hånglat i mer än tre minuter? haha, mm
sovit i någon annans säng? jao
hånglat på en bio? ja.
hånglat i skogen? nej
kört över hastighetsgränsen? haha kanske lite, av misstag isf;)
målat om ditt rum? jao
haft känslor för någon som inte känt det samma? ja.
sovit i en säng med någon av samma kön? jaa
sett någon dö? nej och tur är väl det
varit på ett plan? ohja
sovit till tre? oh ja, typ då börjar jag känna paniken
älskar eller saknar någon just nu? inte jättehårt eller så, men kanske lite

haha, sjukt trist eg. men ja, tc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback