home again

yes, nu är vi hemma från stockholm, tyvärr. Helst av allt hade jag velat stanna där och bara ha det sådär, en massa basket och helt sjukt fint väder. Men man kan inte få allt så nu sitter jag här och skriver ett arbete om Kina 2020, någon som känner att de vill säga nåt om hur de tror Kina kommer se ut då, för eftersom jag knappt har vart med på en enda redovisning och vi inte får ha nå andra källor så måste jag säga att det går lite tungt.

SM då? fan. Vi torskade med 3 i kvarten efter en såndär stört dålig första halvlek som vi har haft alltför många av, men vi kom igen men lyckades inte riktigt. hängigt som fan. Sen vann vi iaf matchen om 5-6 mot alvik med typ 20, så de va ju lite skönt det. Och det var sista matchen för säsongen det, eller ja, någon lla liga kanske men sista såndär match.. bra match vill säga, haha.

Aja, idag ska jag skriva, fara till banken med mamma, gå på franskan och sen träna.. hoppas vi har träning btw. Ska springa sen också, behövs inför helgen..

Men iallafall, nu ska jag äta lunch eller nåt. Kommer ändå inte på nåt att skriva på arbetet :/

hejs ♥

-------- blä....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback