faithfully

Journey - faithfully. En sån där låt man kan börja grina av helt utan anledning, så ni vet. Sen är jag som jag är också men den är helt syyykt bra!

Jag blev klar med samhällsen igår. Jag pluggade franska. På nåt sätt så lyckas man ändå oftast med det man måste göra, även fast man knappt har en aning om vad uppgiften går ut på som det var i det här fallet. Proet gick helt ok ifall någon var intresserad och jag pluggar nu igen ifall någon var ännu mer intresserad. Lika att göra bort recensioner och sånt nu, har stört mycket nästa vecka så.

Jag var på stört dåligt humör efter träningen idag, förlåt alla som fick ta smällen för det (ledsen mamma.. haha)
Har bara så sjukt mycket nu och att ja, blev lite irriterad sen också. orka. verkligen.
Men med lite mat i magen så blev allt bra igen, haha. Mat löser alla problem ;)

Men nu måste jag skriva lite till på min recension, sen ska jag skriva en till. Duktig jag är! (döda mig)

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg:)

Postat av: Anonym

Åh den låten är ju superfin!

2010-09-10 @ 07:18:01
URL: http://johannaei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback