gosh

Tjo
Som jag skrev igår så rensade jag ju lite bland mina bilder, tänkte bara ta bort dom som var dåliga bilder och såna som såg exakt likdadana ut som andra eller bara extremt fula och onödiga.. Jag tömde papperskorgen innan och när jag skulle tömma den efteråt blev resultatet detta;

image185

har jag helt seriöst suttit och en för en tagit bort 2539 bilder??
Inte konstigt att det tog en sån tid.. aja, nu är det gjort iallafall. skönt.

Det är sjuhelsickes varmt i mitt rum och det finns bara en sak att skylla, datorn.
Så jag kanske ska slå av den för att överleva natten.

Jag är inge trött men jag vill vara det så jag kan sova snart! Imorn SKA jag upp kl 10! Jag försökte ju med det imorse men det gick inte så bra.. klockan ställdes först om till 11 och sen till 11.30, men då gick jag upp och det är jag stolt över:)

och NU ska jag gå och göra något annat, jag har förresten börjat ett nyttigt liv idag... lär ju verkligen hållas. haha.

nu. take care allihop ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback