springfeelings

yes, även fast någon har i Luleå hade gjort något dumt och ett ton snö föll ner häromdan så har jag sjuka vårkänslor nu. Idag gick jag utan jacka från bilen till huset och jag frös inte ens! Det var skönt! Och solen lyser för första gången på ett halvår typ, då blir jag glad. (Och sen när har jag skrivit 3 rader om VÄDRET?)
Lite synd bara att halv dagen har spenderats på hälsans med fikasäljande och den andra halvan ska ägnas åt nk-boken.

Har fått hem lite grejer om min usa-resa i sommar och det gör ju inte direkt att jag längtar mindre! Om exakt 3 månader, då jävlar ;) Imorn börjar skolan igen och jag är deprimerad, skoljobben tar aldrig slut, alltid är det något.. Det enda bra är träningarna, och nu får jag ju knappt vara med på dom. Fan vad less.

Iaf, kvällen igår med mojsan var mysig. såg the notebook och den filmen är hur bra som helst! 

Nu ska jag kanske återgå till nkn, eller facebook.. får se vilket som lockar mest. men det är inte en sån brådska med plugget. än. (vi har prov imorn 8.15) 

Oki, bye ;)

image202 

Kommentarer
Postat av: Cherry

Du måste kolla in shortsen som jag titTADE på igår! nu ska jag plugga nk ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback