long time, no see

Hellu
var ett tag sen men jag har helt enkelt glömt bort att jag har en blogg. haha, rätt skönt.. Borde väl egentligen packa nu menmen, ska nämligen till kramfors och spela div2 slutspel hela helgen, 7 timmar i buss. score;)

Igår var vi på teater med bg, såg stjärna. Den var typ bra, eller mest när tjejen sjöng.. man ville inte att det skulle ta slut.. fast jag kunde bara tänka på en sak: vad fan gör hon på norrbottensteatern? Hon sjöng ju förfan lika bra som Edith Piaf!
Sen började jag såklart lipa på slutet, haha likt mig. Men iaf, de va trevligt!

Imorse gick jag upp tiiidigt och det tog emot må jag säga men nu är jag pigg, har dock en låsning i ryggen så jag inte kan andas. inte trevligt.

Men iallafall, jag måste verkligen packa.. vet inte vad jag ska ha med mig.. vad ska vi ha för matchställ??
aa iaf, hejdå... I'll be back på söndag!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback