everything is possible

hallo
är totalt stendöd och ska slänga mig rakt i säng inom en väldigt snar framtid, tänkte bara skriva lite eftersom det var ett tag sen.
Idag var har varit en väldigt konstig dag, haha.
Började med att jag och mamma for till kalix till någon mysko sorts sjukgymnast som ska försöka ta reda på vad felet i min höft är.. Med inte allt för höga förväntningar for vi dit och han kände och testade lite och kom fram till vart felet satt och så. Sen tryckte han ner några fingrar i maggen på mig och vips så var ett och ett halvt års helvete över. Hela jag förändades typ. Första gången på en evighet som jag kan gå normalt - lycklig johanna!
Men trots allt är jag ju fortfarande samma Johanna och just därför kan jag ju inte hålla mig hel i mer än 5 timmar, för sen på träningen (efter att inte ha känt ett dugg i höften) så sträcker jag ljumsken. såklart. grattis.
Men förhoppningsvis är de inte så allvarligt.. men less blev jag!

Förövrigt så förlorade plannja mot solna idag igen. sämst.

Imorn är det vråkenavslutning = fiiika i massor haha
På söndag ska vi sälja fika på hälsans också, gäller att börja tjäna ihop pengar till resan nästa år redan nu :)

Annars har jag väl inte så mkt att komma med (förutom att jag vill ha sommar nu)

Så sängen it is. hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback