don't criticize what you can't understand.

älskar den där låtraden, bob dylan!

Orkar typ inte blogga nåmer men kan ju inte lova att jag inte kommer skriva igen ;) Känns som att jag har gett upp ca 30 ggr men de vill sig inte.. sen måste ju fanny få tillbaka sitt liv nångång.. haha.

Senaste dagarna orkar jag knappt ens tänka på, man upphör aldrig att förvånas kan man då lugnt säga. Nu är jag beredd på allt! Men det kommer bli bra, för oss alla, det vet jag :)

Nu måste jag återgå till världens segaste psykologi hemprov som ska in imorn tydligen, grattis till mig som trodde att de var på söndag det skulle in. verkligen jättebra.

Hejdå =)

Kommentarer
Postat av: Cherry

Kom igen Johanna, klart du orkar, jag har ju äntligen fallit för grupptrycket :D
det är kul när man väl fatta hur man ska göra allt.
Förressten, likt mig att glömma att vi knappt har några lektioner och komma till skolan när vi slutar... story of my life ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback