changes

haha, håller på att trixa med bloggen men de går inte min väg.. ni får stå ut med en jätteful och jobbig blogg ett tag för jag vet inte ifall jag orkar nåmer ;)

Har iav vart på vråkenavslutning idag och det var kul, och satan så mätt man blev! haha. gratis fika, godis och korv gav effekt :) Ikväll ska jag bara ta det lugnt för jag måste upp helt tidigt imorn för jag ska ju sitta i kiosken.. Kanske kan passa på att ta en plugg-dag imorn för att få bort lite grejer (100 poäng till mig ifall jag verkligen gör det!)

Iaf, mamma och pappa har gått och hyrt film och ifall det är någon bra ska jag nog se den :) Såg förresten på solna - telge och är fett irriterad haha.

Aja, nu ska jag gå. tjopptjopp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback