Bubbly

Kände att det vars dags för en bloggning. tänker inte säga att jag tänker ta tag i det här för det kommer jag ändå inte göra;)
Satt i kiorran med fanny idag i hälsans, fick smaka av bosse för att vi tydligen kom för sent, även fast hult sagt att vi skulle komma dit 9 och vi kom 5 i. Don't get it! menmen, efter 2 timmar där gick vi på stan och jag köpte mig min sommarklänning och lite annat smått och gott, igår köpte jag en bikini och solbrillor och hade fetaste vårkänslorna! Men vad ser jag då när jag vaknar idag? JO, en hel jävla meter snö som kände för att ramla ner i natt.. verkligen jättekul! Då var de vårkänslorna borta och början av april känns som början av december.

Ikväll ska jag till moa och mysa på, kanske se bridget jones dagbok bara för att  hon är så cool! Imorn blire kiosken igen kl 11.. score.

Måste också säga att
lisa har tagit sig in i bloggvärlden hon också, och det är en fet skräll. Hon snittar typ 15 inlägg per dag så där kan ni va säkra på uppdatering, om man vore så produktiv.. jag snittar typ 15 inlägg per halvår så ;)

Nu ska jag fixa mina naglar! tjohej

Kommentarer
Postat av: Cherry

Åh, vad hedrad jag blir av att bli nämn på din blogg :D
Du får kolla lite senare, jag kommer lägga in nåt relaterat till dig ;)
Ta det lugnt, det är inget farligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback