3 months left

hm, undrar varför jag alltid måste skriva mina rubriker på engelska.. känns weird att skriva på svenska. menmen.

iaf, jag vill utomlands!!!! jag har typ utomlands-abstinens! Det är 3 långa månader kvar... orkar itne med 2 månader till i skolan heller. Nyss var jag aspositiv och tänkte att det är ju baara 2 månader kvar men fattar ni hur länge det är??
Haha ja, jag är less.
Stört kul dag idag ändå, spelade mot hockeygrabbarna på morgonen, no comments om den matchen egentligen.. skämmigt är allt jag har att säga;) sen hade vi ingen engelska så jag tränade mera, sen samhällsdebatten, haha den var typ kul.
Sen på e.m. träningen körde vi 3-3 turnering, fett kul;) Vi kom näst sist men vi var iaf det gladaste laget enligt tommie haha.. vi var sjukt bra fast vi hade bara lite otur!;)

Försöker få mig själv att gå härifrån nu men det funkar inte så bra. Självdisciplin javisst. Men vad kan man göra annars liksom?

Åh, egentligen skulle det här bara bli ett jag-vill-utomlands-inlägg men som vanligt rann det iväg till ett vanligt random astrist inlägg, men ni får ha överseende, jag är ju trots allt tjej!
(Ja, jag håller med om att våra bloggar är sjukt trista men det finns inget att göra åt saken, ledsen!)

Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback